2013. április 14., vasárnap

Vílágító póthaj tincs szál zöld 1ftNOMINÁR 1napig - Jelenlegi ára: 1 Ft


Vílágító LED póthaj tincs szál zöld 1ftNOMINÁR 1napig
elem tartozék : ) 
Szállítási és garanciális feltételek:    
A termék külföldről érkezik
499 szállítás: nem ajánlott külföldi küldeményként
699 szállítás. ajánlott külföldi küldeményként  
Fizetési feltételek:
Előre utalás, az utalás megérkezését követően 3. dik munkanap feladva lefényképezve.
Egybe postázás nincs semmilyen aukciómnál!!!  
Kérlek ezt vedd figyelembe a licitáláskor!!!!    
Visszajelzések: Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő, még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban, ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : ) A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-04-12 17:19
. Vílágító póthaj tincs szál zöld 1ftNOMINÁR 1napig - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése